wtorek, 19 grudnia 2017

ALBUM HARMONIJKA

Witam Was serdecznie!

Dziś chciałam Wam pokazać album harmonijkę. Będzie on prezentem z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia dla małej dziewczynki.

Zaprzaszam dalej!

W pracy wykorzystałam prześliczną kolekcję Mintay by Karola Witczak - Together.
Bazę albumu zrobiłam od podstaw z papieru wizytówkowego. Okładki wzmocniłam dodatkowo beermatą.
Dekoracyjne elementy papierowe wycięłam z arkuszy Together 04 oraz Together 06. W klejeniu kompozycyji wykorzystałam klej Quick Drying Tacky Glue i arkusz kwadracików 3D 1mm. Wszystkie brzegi papierów potuszowałam Distress Tea Dye.
Ozdobne zamknięcie to ćwieki Ring Fasteners Idea Ology oraz tasiemka satynowa z przeszywanym brzegiem Pink Parrot Green. Świetnie sprawdziły się również papierowe kwiaty Mixology Pink Flamingo.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz