środa, 6 grudnia 2017

Mikołajkowy prezent :)

Witajcie!

Grudzień to niewątpliwie czas, kiedy wręczamy najwięcej prezentów. Z okazji Mikołajek przygotowałam exploding boxa dla wychowawczyni klasy mojego syna.

W pracy wykorzystałam wspaniałe papiery Kaisercraft z kolekcji Letters To Santa. Musicie sami przyznać, że pasują tutaj idealnie.
Bazę z zewnątrz okleiłam arkuszami Poinsettia Garland oraz Christmas Traditions. Wewnątrz wykorzystałam arkusz Be Merry.
W ozdobieniu boxa wspaniale sprawdziły się elementy wycięte z papieru Believe In The Magic oraz Letters To Santa Die-cutsy, które wykorzystałam również w centralnym punkcie. By nadać wiecej przestrzeni w klejeniu użyłam kwadracików 3D- 2mm.
Boxa "ośnieżyłam" za pomocą białego gesso zmieszanego z Magic Powder.

https://craft4youpl.blogspot.com/2017/12/mikoajkowy-prezent.html












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz