wtorek, 2 stycznia 2018

ZATRZYMAĆ CHWILE

Witajcie!
By podsumować miniony rok i zatrzymać jedną z piękniejszych chwil przygotowałam layout.
Wakacyjne zdjęcie, które wykorzystałam doskonale oddaje klimat minionych wakacji.

Papier bazowy to arkusz z kolekcji Blue Fern Studios Spring Parade June. Pokryłam go Gesso Clear, następnie przez maskę nałożyłam Gel Medium. W tle wykorzystałam trzy mgiełki Lindy's Stamp Gang. Papierowe dodatki wycięłam z arkusza Remembrance których brzegi potuszowałam Distress Black Soot. Świetnie sprawdziły się pudry do embossingu Magenta oraz Black Sparkle którymi pokryłam tekturki pod kompozycjami.
W pracy wykorzystałam metalowe dodatki Idea-Ology oraz kwiaty papierowe Mixology Pink Flamingo.
LO wykończyłam cudownymi stemplami od Kaisercraft oraz tuszem akrylowym SPLASH Black.

Inspiracja dla craft4you








2 komentarze: