piątek, 11 maja 2018

Urodzinowe kartki :)

Witajcie!!!
Przygotowałam dla Was dwie kartki z cudnej kolekcji Prima Marketing Amelia Rose. Obie z okzaji urodzin koleżanek z pracy :)









Serdecznie zachęcam Was do pracy z kolekcją Amelia Rose, świetne wzory oraz piękna w kolorystyce. W kompzycji umieściłam papierowe kwiaty oraz kropki samoprzylepne, również od Primy z kolekcji Love Story.
Elementy drewniane Fairy Garden: Make A Wish  pokryłam tuszem do embossingu Distress Clear, natępnie użyłam pudru Magenta.
Całość wykończyłam chlapaniami tuszem akrylowym SPLASH Black


WYKORZYSTANE MATERIAŁY

PAPIERY
Prima Marketing Amelia Rose

DODATKI
Kwiatki Prima marketing- Marseille Love Story
Love Story-Say It In Crystals
Elementy drewniane -Fairy Garden: Make A Wish


MEDIA
Tusz akrylowy SPLASH Black
Tusz do embossingu Distress Clear
Puder do embossingu Magenta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz