piątek, 11 maja 2018

ArtJournal Authentic

Witajcie!
Chciałam Wam pokazać moje "pierwsze starcie" z tuszami Distress Oxide.
Przygotowałam wpis do mojego artjournala, gdzie wykorzystałam je w pracy nad tłem








W pierwszej kolejności nałożyłam pastę pękającą Ranger, następnie po jej wyschnięciu kartki "wytarłam" w tuszach Distress Oxide Vintage photo, Wild honey oraz Aged mahogany, które dodatkowo spryskałam wodą. Więcej kolorów znajdziecie tutaj 
Za pomocą pasty modelującej oraz maski Miss Betty Unravelled wzbogaciłam moje tło o dodatkową strukturę. Uwielbiam stemple od Kaisercraft, więc nie mogło ich zabraknąć. Możecie dopatrzeć się m.in. Texture Clear Stamp GridTexture Clear Stamp FlutterDiesStamps Stitched Circles
Wpis zdobią die cuts Vintage Dolls od Tim'a Holtz'a oraz elementy metalowe Idea Ology Metal Word Bands ObservationsIdea Ology Hex Paper Fasteners Idea Ology Trinket Pins




WYKORZYSTANE MATERIAŁY

DODATKI

Elementy papierowe Idea Ology Die Cuts Vintage Dolls
Elementy metalowe Idea Ology Metal Word Bands Observations
Elementy metalowe Idea Ology Hex Paper Fasteners
Elementy metalowe Idea Ology Trinket Pins
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Grid
Stempel Kaisercraft Texture Clear Stamp Flutter
Stempel Kaisercraft DiesStamps Stitched Circles
Maska Miss Betty Unravelled

KLEJENIE
Klej Quick Drying Tacky Glue

MEDIA
Tusz Archival Jet Black
Tusz Distress Oxide Vintage photo
Tusz Distress Oxide Wild honey
Tusz Distress Oxide Aged mahogany
Mgiełka Moon Shadow Buccaneer Bronze
Medium żelowe Gel Medium
Pasta pękająca Ranger


- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 

Pozdrawiam!

2 komentarze: