sobota, 2 stycznia 2016

Urodzinowa kartka dla Kobiety "Anioła"

Urodzinowa kartka dla Kobiety "Anioła"
Tekturki pokryte akrylowym tuszem splash silver ,podobnie jak obrzeża obrazka anioła, skrzydeł i kartki z tekstem życzeń.
Za pomocą pędzelka potraktowałam nim całą bazę kartki dzięki czemu nabrała "blasku"...
Różyczki spryskałam mgiełką perłową bezbarwną...
Niestety nie da się odzwierciedlić całego błyszczącego efektu....
Skrzydła to nakładane na siebie warstwy które potuszowałam tuszem dsistress weather wood, następnie nałożyłam trochę gesso i po wyschnięciu znowu tusz weather wood i trochę tumbled glass
Tył kartki to mgiełka kredowa stalowa i splash silver....



Mróz za oknem ale promienie słońca pięknie oświetliły kartkę.....

Kartke zgłaszam na wyzwania
-----
WYZWANIE 2
-----

wyzwanie błyszczace





3 komentarze:

  1. fajna klimatyczna kartka :) podobają mi się skrzydła i zdjęcie. dziękujemy za udział w wyzwaniu Filigranek :)

    OdpowiedzUsuń